Faster Liz

Tjabba!
Nu har vi fått främmande min faster och hennes väninna,
Och Melkers Pappa har också kommit ,vi bjöd alla på mat, Kyckling med inlindad feta ost och bacon och potatis i ugn.
 Melkers pappa ska hjälpa till och tapetsera i Melker och Denise lägenhet.
Vi satt och pratade ute i inglasningen hela kvällen.
Idag steg vi upp 9.00 jag skulle jobba ,göra en brud ,och Leif skulle tapetsera och liz skulle hälsa på mostrar.
Per och Melker for också upp till nyckelgatan och Denise började jobba redan typ 6,00 .
Och en till viktig sak LISETTE for till Norge  idag ,jag höll mej, tårarna började inte spruta som dom gjorde då hon for till Australien, Men blir jag Lisse sugen så tar jag bara flyget det tar bara 4 timmar. Nu ska vi  på Matfestivalen  gott mmm.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0