Frisyr

Lisett var förbi och ville ha en frisyr , så jag satt upp håret på henne ,men hon hade bråttom , 5 minuter tog det , sen ville  hon ha skjuss på stan och sen hämtad kl 02 15 jag ställer upp Vad gör man inte för sina älskade ungdommar , sa just att jag hade skjusat Denise Melker Runblad Jessika och en till hockykille på ladan , dom skulle ha lagfest med respektive , så man får väl vara chaffis i kväll då (natt)   Lisette var förbi ,hon ville att jag skulle fixa en frisyr fort ,
 för hon hade bråttom det vart en knut, ville sen ha skjuss till stan och hämtning typ 02 15 då jag sover min underbara nattsömn,
 Men vad gör man inte för sina älskade barn, hon flyttar ju snart, ni som inte vet drar hon till Oslo och Kerstin då, Undrar ni kanske, jo hon stannar hos oss.
Sen har jag ju varit och skjussat min andra dotter och hennes kille och kompisar på ladan.
Hockey killarna hade  lag fest  med respektive, så tur hade dom tjejerna.
Och Kevin är lite sur för jag är aldrig hemma ,han är sjuk för 7 dagen ,
nu har han fått pencelin så hoppas han blir frisk,
 han är lite sur för han skulle ju fara och fjällvandra på måndag med skolan ,men han orkar inte, då han har varit sjuk så länge tur att han insåg det själv.
Kramar till er alla från mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0