Hoppas

Jag hoppas att Kevin håller på att bli frisk, han har inte lika mycke feber nu, men dock lite.
Har jobbat hela dagen från 8.00-17.00 se kom jag hem till dukat bord grillat och potatis i ugnen, sås och lite småtomater , det var jättegott, tur jag har en kille som gillar att laga mat.
Min faster Liz ringde idag ,hon kommer på fredag eftermiddag, jätte kul.   Hon har en vännina med sej ,  dom stannar hela helgen.
 Hittade ett kort på Kerstin hon är så söt, eller hur.
 Nä nu måste jag gå ut en sväng med henne ,hon håller på att bli trött, och jag också kanske. kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ååh, min lilla älskling!

2009-08-27 @ 10:42:57
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0