Löshår

Hej
 idag tänkte jag sluta klockan tolv, men min  dotter Lisette ville ha längre hår.
 Så vad gör man inte för sina älskade barn, jag satte dit mera och längre hår.
 Sen hem, och där var också jobb, klistra ettiketter på goldbar flaskorna ,
 men vad gör man inte för sin älskade karl, man jobbar några timmar till.
Vill ni veta hur det är med Kevin ,så är det 12 dagen ,jag har nästan tappat räkningen ,han har feber,
ska ringa vårdcentralen igen klockan 8.00 i morgon,
dom skulle ringa mej igår men man kan aldrig lita på dom.
Denise och melker har städat ur hans lägenhet, skönt det är gjort , så nu kan dom bara bry sej om den nya lägenheten. Och får man ut  5 kartonger så kommer Lisette med lika många  :-) hon måste ju ha sin grejer nån stans.
Jag har varit på Junta, alltid lika kul ,ätit gott och surrat av sej lite.
Nu ska jag gå och lägga mej, jobb väntar imorgon bitte, kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skicka ett sms när du har hört hur det gick med proverna. Jag lider med honom, stackarn. Kram om honom från mig

2009-08-25 @ 22:24:54
URL: http://jennyumman.blogg.se/
Postat av: Marina

Dom verkar dröja, men vi ska till läkaren på fredagsmorgon.Ja det är inte kul för honom.Kram

2009-08-26 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0