oj oj oj

I går kväll var vi  i Melker och Denise lägenhet, Micke och Per skulle börja lägga golv, jo vad händer ,
 Dom upptäcker mögel och fukt, då dom drar fram kyl och frys.
 Å;Å Å; vi har inte tid me de nu.
 Så i afton pratade vi me hyresvärden och förra ägaren, hon skulle höra med försäkringsbolaget i morgon.
Kevin är fortfarande sjuk feber och snorig och Agnes migrän , inge kul för dom. Denise for ut och parta och Felicia sitter i köket och pladrar högt med typ 4 kompisar.
 Melker är och spelar mot Björklöven  dom ligger under med 4-2  men matchen är inte slut än.
och sist Per och Micke är och lägger golvet klart i hallen  så då är det bara köket kvar ,ja undra  när vi får det klart nu när vi har försäkringsbolaget vi ska prata me.
 Och då är det ju bara jag kvar jo, jag har blivit en bloggare , ochdet här tar ju tid ,Ha Ha
.Nu vet ni vad min familj gör, visst har jag kommit ihåg alla nej, Lisette ja , pratade nyss med henne på msn, ja hon var nyss ute och gick med Kerran och sen skulle hon ha främmande . Oj vad jag surrar . Nu ska jag göra nått vettigt plocka undan lite och diska. kram på er allihopa som orkar läsa mitt pladder.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag säger det igen, DU är guld värd. Och ännu en gång tack för idag.Och jag lovar jag orkar med ditt pladder på bloggen (fniss) Kram Jenny

2009-08-19 @ 21:35:06
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Marina

Få se hur länge jag orkar skriva.kram Marre

2009-08-20 @ 19:55:07
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: Magda

Ska nog försöka hänga med i vad som händer i ditt liv :)

2009-08-21 @ 07:56:51
Postat av: Marina

Det är bra att du ska hänga me, när ska du skaffa blogg då?? så man får vet vad som händer hos er.

2009-08-22 @ 19:54:16
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: Marina

Det är bra det magda.kram marre

2009-08-22 @ 19:57:24
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0