Ölen

Ölen har kommit, nu är Per glad. Vi har suttit och klistrat ettiker och prov smakat ölen , ja dom var goda om ni undrar.
Sen ringde en och ville komma och titta på husbilen, dom skulle fundera. så vi får väl se om den blir såld eller , vet inte ens om vi vill sälja den.
Emil kom ner och sa ,du har ju inte skrivit på bloggen idag,ta och gör det, så jag gör väl  de då. Han har fått en ny cykel skit fin. Jag tror han är riktig nöjd, eller hur.
Ja, kevin har fortfarande feber, 9 dagen ,jag ringde vårdcentralen,
men dom skulle få proverna idag eller i morgon,
 så vi får väl se om det är svininfluensan eller, nä då skulle man ha hög sänka och ont i kroppen ,
men det har han inte , men sa hon, det går en annan influensa som är långvarig, så det är väl den då.Jag tror det går åt rätt håll ,han har faktiskt ätit idag annars har det bara varit nyponsoppa och yogart.
 Nu kommer mera öl, som vi måste ettiketera. Ha det bra puss på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Förstår att Per är jätte glad. Nu är det bara ut och sälja. Inte dricka upp allt :-) Kram på er. Hoppas Kewin kryar på sig snart.

2009-08-24 @ 22:28:07
URL: http://jennyumman.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja,Nu är det dags att börja jobba för Per.Kevin hade för 10 onde dagen 39,4 vad less jag blir,och orolig,vi får svar på proverna idag.kramizar

2009-08-25 @ 07:01:40
Postat av: Emil

jag är riktigt nöjd över cykeln



2009-08-25 @ 07:33:41
URL: http://thefrends.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va bra, den var snygg.

2009-08-25 @ 17:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0