Sjuk

Det är sjukt, Kevin är sjuk än, 39.2  hosta och snora nu är vi inne på 8 dagen ,
 måste  nog kontakta vårdcentralen i morgon igen.
 Och i morgon bitte så åker många av hans klasskompisar på fjällvandring, så synd att inte han är frisk , han har längtat jättemycket..
Lisette kom och åt middag med oss,
 och så spelade  vi en mjuktennis .
Nu for Per och såg Agnes spela match, och Denise spelar match i klutmark, undra hur det går ,jag skulle få uppdatering av Melker.(hoppas jag)
 men jag Lisette och  stannade hemma i stället och blogga, och tar han om sjuklingen .

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man stackars Kewin. Man ska ju inte ha feber så länge. Hoppas att han snart kryar på sig. Och så synd att han missar fjällenresan. Krama om honom från mig och Alexandra.

2009-08-23 @ 23:41:05
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0