Skjuss

Vad tur man har en snäll kille först ringer Denise och Melker 12, 15 och ville ha hämtning,
och sen ringde Lisette kl 02,15 och ville sova hemma , så det vart närmare till jobbet , hon jobbar nämligen idag,så då for Per igen ut och var chaffis så jag fick sova, Tack för det .
Min familj ligger och sover allihopa , Per behöver nog det för alla skjussar i natt och allt jobb i lägenheten, han är lite mör i kroppen.
Igår vart det en myskväll med chips, dipp och cola och lite film ,
det är skönt att bara ta det lugnt ibland för nu har det varit lite mycke.
Agnes ringde hon var i umeå och spela DM match och dom vann, så nu går dom vidare, grattis Agnes.
Nu har Kevin kommit upp så jag ska ta tempen på honom......nä det var inge roligt han har fortfarande feber 38.7
Fattar inte jag tycker pencelinet ska börja hjälpa snart.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, det är tur att vi har hittat varsin snäll och underbar kille. Men vilken tur även för dom som har hittat just oss :-) Kram på er

2009-08-23 @ 12:44:13
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja vi har tur båda, vad skulle dom göra utan oss:-)kram på er me.

2009-08-23 @ 17:23:40
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0