Grattis Lisette 22 år

Imorse gick Jag Per Felicia Agnes och Kevin in och sjöng för Lisette för hon fyller år idag,
Hipp hipp hurra för våran stor tjej idag.

Sedan for jag med Kerstin till min Mamma hon skulle sköta om henne,
då jag slutade skulle jag hämta henne,
Då hade Lisette varit och hämtat henne ,
snopet va!! hon hade farit till sin Pappa med henne.

Per och Brunte for till Östersund i dag,
Han kommer hem i morgon kväll.
Feicia har gjort mat idag , det vart kycklingwook,
Mums  gott var det.
Sitter nu med Kevin för han har prov i morgon.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: FELICIA

FELICIA!!!!!! stavas jag;)

2009-12-10 @ 10:04:13
Postat av: Malin

Grattis till Lisette!!:D

2009-12-10 @ 11:56:30
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Marre

OKEY jag vet men det, bara blir så, ska ändra på det/marre

2009-12-10 @ 12:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0