Jobbet

Igår vart det Felicia som gjorde maten ,
det vart grillkorv med pommes.
Sen vart det hockey , men det vart bara 1 poäng.
Modo vann med 3-2 till slut .

Idag på morgonen kom byggarna som ska riva vårat badrum.
Det kommer bli kaos, med en dusch och en toa .
kevin som ska duscha en halvtimma ,
 fast han inte får och Agnes och Felicia som ska försöka få ut han från duschen.
Och jag som ska skynda på han.
ja, det är nog nyttigt också en del har ju faktiskt bara en toa.
Då vi hade hela huset hade vi ju 3 toaletter och 3 duschar.

 Det finns andra värre problem bland mina vänner, 
jag tänker på er ,kramar till er.
så jag ska inte klaga.

Sitter faktiskt på jobbet, min  första kund hade glömmt bort mej.
 Så jag får väl vika lite handukar och plocka fram mera varor.
I kväll blir det Agnes som gör middag och det blir Lasagne.
Det ska bli gott.
Sen ska Per Felicia och Agnes på bio.
Jag och Kevin får väl mysa själva i kväll. (om han har tid).
Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0