Datorn dog

Då jag hade kommit in på uppvaket så skrev jag värdens längsta inlägg, och vad händer jo, datorn dog, och jag hade glömt laddaren, skit också.
Han vaknade typ halv tre första gången, men sen somnade han igen,och jag som ville hem .
Kl 5 skulle han gå på toan , men högerbenet bar han inte och det var ju samma sida som operation.

 
Så då vill dom se att det skulle gå över,
 ååå jag var inte lite less, ingen dator jo jag hade en men ingen laddare och vad tror ni Kevin gör jo ,somnar om.
Så Per kom och hämta oss typ 7. Ja nu är det där bortgjort skönt. 7 timmar senare var vi hemma. Tjuv tog ett kort , jag fick inte ha på telefon, men jag snabb tog ett kort på sjuklingen Bloggar man så bloggar man . Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Precis, bloggar man så bloggar man. Ett kort måste man ju få ta :-) Hoppas att han mår bra. Krama om honom från mig. Kram

2009-11-04 @ 23:03:27
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0