Första advent

Vi började morgonen att gå med Kerstin runt elljuspåret.
Klockan halv ett for vi på skyltsöndag ,
vi var och handlade lite av Agnes för hon sålde grejer åt fotbollslaget
.
Typ klockan ett tog vi med oss Agnes och for vi till Sonja och Hilding och fick adventsfika.

Sedan till Denise och Melker och satte upp speglar och en hylla,
dom har fått det så fint.

Per skulle på branch kväll så jag skjussade honom på cousters,

sedan hämtade jag Felisia hos Famor och Farfar,
vi for direkt på krysset, för jag hade lovat barnen skräpmat.
Vi fick stå i kö i 40 miuter (inte kul )
sedan hem och åt , julpyntade lite till och
gjorde knäck  och kola fylld choklad,mm
hade lite mys mys medan gubben är ute och roar sej( fniss)


Felicia hade inte tid att vara me, hon skulle vara me kompisar!

Nä, nu ska jag gå och sova en stund för Per ringer väl snart och vill ha skjuss hem.
kram på er



Kommentarer
Postat av: Lisette

Vadå 40 minuter, knappast så seg var jag inte:P

2009-11-30 @ 01:04:30
Postat av: Malin

Vad mysigt! Vad mycket ni verkar hunnit med!:)

2009-11-30 @ 12:09:44
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Kevin

jo ,det tog lång tid

2009-11-30 @ 18:37:49
URL: http://kevinlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0