Mässa

I går var det en mat och öl mässa  en  20 års jubeleumsfest på is hallen ,sen på kvällen var det välkommstdrink 3 rätters , med en massa alkohol.
En stund up komiker som heter Åsa persson  var där och spexa på sen jätte rolig var hon.

Cabare kanalen var och underhöll med 80 tals låtar, skit , man kände sej som 20 igen, men det gör man inte idag (fnizz).

Jag måste tacka Jenny A  för att hon tog med mej, för Per hade ingen biljett till mej ,nä han hade bara till han själv och brunte,

men Jenny kan man lita på, vi sa inget till Per utan han ringde ljust som vi hade gjort oss i ordning och skulle fara och bad att jag skulle komma upp med lite kläder ,
 ja, vi skulle ju lika dit så jag tog med en påse till honom , och då insåg han att  jag och Jenny skulle dit också  eftersom vi hade finkläder och högklackat , Jätte lyckad fest.
Här är Per och hans kompajon. Och så jag och Per.
Nu ska vi fara upp på lassa, jag tar med datorn , kanske får jag använda den. då blir tiden inte så lång.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusen tack för att du ville följa med mig. Man kan alltid lita på dig oxå (fniss) För du säger alltid; JA! Kram på dig min fina vän

2009-11-04 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0