Tjenare

Har jobbat till lunch idag. For till mormor och hämtade Kerstin dom  hade Kerstin igår och idag för Per har varit uppe på mässan  hela dagen. Han kommer nog inte hem förän i natt.
Och han ska inte få veta vad jag ska göra för, jag ska busa  lite med honom,
ni får inte veta nu ,
för tänk om han läser min blogg,  jag tror inte det , men jag vågar inte chansa. Ni får veta i morgon  då ska jag berätta allt.  hi,hi,

I morgon ska Kevin operera ljumskbrock, får hoppas det blir av , vi har väntat i ett och halft år och så vart han sjuk , så vi fick vänta ytterliggare 2 månader, så i morgon vet jag vad jag ska göra sitta först och vänta på att operationen ska bli klar och sedan sitta på uppvaket yippiii. nä gud så tråkigt.

Tänkte att jag kan ju ta med mej laptoppen, men så kom jag på, man får väl inte ha på internet  där, skit också, då hade nog tiden gått fort. ja ja jag får väl ta me nå skvaller.

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha kramizzzzar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0