Information

Har jobbat från 8.00 till.18.00 sen direkt på en information om nya skatte lagen via frisörföretagarna.
Skit så mycket man ska kunna.

Skit var också att imorgon hade Kevin fått en tid att opereras( Ljumskbråcket,) men han är sjuk,
han har feber så det blir ingen operation,
vi har väntat i ett och ett halvt år , och så blir han sjuk,
jag har bokat bort alla mina kunder som jag skulle ha haft i morgon.

Men då blir man ju ledig imorgon och det finns alltid något man kan göra.

Och så förlorar Skeå mot Modo med 6-2 det är också skit.
Men annars är allt bra jag är inte bitter ja int
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Salome

Hoppas Kevin snart är bättre och operationen kan bli av. Trevliga hösthälsningar /Salome

2009-10-08 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0