Malin

Idag slutade jag till lunch, jag for över till min snälla och gulliiga granne Malin
Hon hjälpte mej att snygga till min blogg,
Den är inte riktig klar , hon jobbar på den men den är jättefin redan nu eller hur?

Jag och Kevin for på hundkurs det var sista gången,  Per for på hockey med massa grabbar.
Hundkursen har varit jättetrevlig. Ja jag fick  muta  Kevin lite ,för han ville stanna hemma och se hockey, igenligen ville jag det också se hockeyn ,men man har ju ansvar över Kerran.
men vi for på Max före så då fick jag med han.

Hörde föresten på radion att internet fylde 40 år, Det trodde jag inte ,jag hade nog tippat typ 20.
Det var nog tur att vi inte såg hockeyn för dom losade skit också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du vågar säga till om du inte blir nöjd med något jag gör!

Jag fortsätter mixtra:)

2009-10-29 @ 22:44:38
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Marina

klart jag vågar säga till, men jag tycker det blir jätte bra.kram

2009-10-30 @ 10:45:44
Postat av: Jenny

Snyggt, hon är duktig. Kram // Jenny

2009-10-30 @ 15:33:54
Postat av: Helena L

Men vad kul att se lite nya bloggar med lite kändisar :) !!!



Hit kommer jag igen och kikar vad ni har för er på er gata ;)



Ha det gott! //Helena

2009-10-30 @ 19:32:42
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej hej

Håller med Helena föregående talare.. kul med nya bloggar att kolla in till!! Malin, du är ju jätteduktig. Bra med bra grannar!? Eller hur ?!



Ha en trevlig halloween

/Jenny

2009-10-30 @ 22:15:25
URL: http://jenablogg.jandersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0