mat och öl

Ännu en lång dag på jobbet, jobbade från åtta till drykt sex utan lunch.
Sån tur att jag jobbar kortdag imorgon och på fredag.
Vet ni hur skönt det är att bestämma själv när man ska jobba,
 men så här är det, jobbar man lite får man lite pengar och jobbar man mycke får man mycke pengar.

Men jag har ju börjat ta ut en föräldradag på Kerstin, men jag förstår inte ,jag får inga föräldra dagar för henne. men skit ide jag får vara ute i naturn med henne, och Per har ju henne dom andra dagarna, vet ni hur glad hon blir när vi släpper henne lös ,så hon får springa i skogen ,jo skit glad och skitig.



Men då jag kom hem hade mina killar gjort mysigt med fläskfile och potatis i ugn och en god sås och tända ljus, dom vet att jag gillar mys. Jag fick en goldbar också,
 
Det är så gott med öl till en god köttbit ,men mina grabbar drack  coca cola.
Ni som ska ut på stan och köpa en öl prova en sån då , för ni som inte vet så säljer min karl den här ölen.
 


Kommentarer
Postat av: Anette

En bloggranne till, va' kul :-) Det lät som att du hade fått en lyxmiddag mitt i veckan, vilka killar du har! Trevlig helg! Hos oss blir det styrketräning i helgen... vi håller på att bila ut källaren nu.

2009-10-29 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0