Pizza

Idag slutade jag kl 6 ,Per och Agnes kom och hämta mej på jobbet, vi for och hyrde en film sen hem, Kevin hade gjort mat, det var pizza igen.
 men det vart jätte gott, i alla fall. han tycker om att laga mat, han hade också dukat i rummet och tänt alla ljus.
Det är så roligt då  barnen överaskar oss.

Nu ska vi  se 17 AGAIN,( Vem sa att man är ung bara en gång) hoppas den är bra.

I går var jag på föräldra möte på john bauer (Denise klass) man måste ju engagera sej då man är frisör.
Denise och Melker var här, Denise sydde upp gardiner ( hon tyckte det var sktkull eller?......

I morgon blir det Hund kurs ,men hockeyn är samma tid ,så jag tror inte Min kära karl följer ,men Kevin följer nog.
Men egentligen skulle jag också vilja se Matchen. men vad gör man inte för vår lilla älskling Kerstin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0