Ske-å vann med 5-2

I morse kl kvart i 9 var jag och Per och gick elljuspåret med Kerstin , super härligt väder.

Sen Kom Mamma och hjälpte mej på gården att göra höst ,ta bort alla gamla blommor som hade fryst.
Jag och Per tog ner studsmattan innan vi tog ett bad. Men det får ni inget kort på.
Jenny hade ju bjudit mej på hocky och det var mysigt att sitta uppe i en loge med gratis mat och dryck( Tack Jenny för att du tog me just mej)Synd att Melker inte kunde spela så mycket, han fick en lårkaka, men det var kul  att dom vann Med 5-2  riktig bra match.
Det slutade med att Jag Per Melker och Kevin for till Jenny och Henke och spela kort, för Denise jobbade.
Melker vann.  Grattis till segrarna. Sov gott

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart att just du skulle få följa mig på AIK. Det var du värd. Kram min underbara vän. Tack för att du finns. // Jenny

2009-10-04 @ 19:23:52
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0