Tänker

Hej på er!
Jag tänkte just på Jenny.A hon har ju tjatat att jag ska börja blogga, men jag har hela tiden sagt att det har jag inte tid med, nu verkar jag ha tid hela tiden ,
det är nog en prioterings fråga ,

Nu tycker jag det är jätte jul.

Lissete vill ju veta vad som händer här hemma ,och det förstår jag, det är nog därför jag började blogga.
Idag har vi varit upp till Melker och Denise och satt fast lampor i köket, så snart är vi kanske klar där, inte riktigt lite till fattas.

Dom har alla fall fått ett Telefon nr. 182 18 men dom har ingen telefon, så dom svarar nog inte än på en vecka skulle jag tro.
Just nu är Denise hemma ,hon har skjussat upp Melker på ladan det är match där, Jag Denise och Kevin ska dit och kolla, hoppas dom VINNER.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det kul att blogga!

Blir litegrann som ett gift;)

Men det är ju jättebra att vi kan vi kan vara blogggrannar med;)

Kram!

2009-10-10 @ 21:31:19
Postat av: Malin

Sen är det ju jättebra om man visar vem man är när man skriver kommentarer:))

2009-10-10 @ 21:33:04
URL: http://blondinmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0