tjaba






I fredags var jag ledig så jag Veronika och Lukas var på Balsac och åt lunch. Till middagen tog vi med karlarna och for på Oleris och åt , jätte god buffe. For hem till Jenny och Henke sedan och fick en öl eller 2 .
Per fick vara chaffis hi hi det är inte vanligt.
Jag och Kevin han ochså plantera på graven och sätta dit lycktan.

På lördagsmorgonen så började vi dagen med att gå med Kerstin runt elljuspåret, vilket skönt höstväder.

Åsa och Tomas  (Mekers mamma och karl)  kom och drack kaffe, innan dom for hem till Lycksele

efter dom for så fick Per ett ryck och torkade alla fönstrena både in och ut sidan medan jag städade inne. Melker och Denise var hit och åt och såg hockey, Jessika och Rebban kom också.

Men Saik förlorade med 2-1 det var ju skit, nu ska vi se en Johan Falk kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, vilket fint kort på dig och Kerstin. Tack för lunchbesöket idag, trevligt! Kram

2009-10-20 @ 00:34:04
Postat av: marina

Tack för lunchen:-)

2009-10-21 @ 09:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0