Tjoho

Å vad kul att ske-å vann mot Rögle, då jag  och Kevin kom hem från valpkursen ,så var putte, ulla och Micke hos oss och såg hockeyn.
Kerstin gillar verkligen Putte och jag tror Putte gillar Kerstin också.

Jag känner det blir mycke prat om Kerstin , men det är nog för jag håller på att locka hem Lisette:-) he,he
Nu har hon varit i Oslo i 6 veckor, och det är inte roligt att ha borta ens barn så länge, eller hur?

I alla fall så är jag ledig till på Tisdag det känns skit härligt jag tycker jag har jobbat alldes för mycket i mitt liv ,så jag kan nog unna mej att vara lite ledig.

Snart kommer julen, och det börjar vara fullt dom veckorna före jul så jag kommer nog att jobba över en hel del om jag känner mej själv.
I morgon ska jag fara och äta lunch med mina tjejkompisar kul.

Men först ska Jag och Per fara och gå i skogen på Vitberget, dom säger att det är så fint där ,så vi tänkte fara dit, men det blir typ 8-9 på morgonen. Nä , nu är det dags att gå och lägga sej  nu ropar Per, sov gott alla . 
Ps, grattis Melker till segern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0