familj

Var är hela min familj, jag har varit själv hemma i två timmar, jag är inte van,
Lisette i Norge,
Denise och Melker i Lyksele .
Per felicia,agnes och kevin är ute och shoppar, Tur jag har Micke ,men han är ute i garaget och målar.

Och vad får jag göra då ,städa för kommer det massor människor ,det ska bli Party på våran alltan i kväll.

LISETTE läser du min blogg, det var du som tvingade mej att skaffa en,så nu är det bara att skriva en kommentar,

Hon verkar ha så kul ,har träffat massor med kompisar och hon längtar inte hem,
så hon har väl inte tid att läsa Mammas blogg.

Ja hittade en ett barn skiva ,så jag lysnar på "dansa min docka" tycker om att ha glad musik då jag städar.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Men mamma lilla vän!! Jag läser din blogg varje dag! :D

Jag ska börja kommentera oftare!

Nu ska vi börja dricka lite alkohol!



ha de sa på, hälsa hem, älskar dig!

Kraaam!

2009-09-05 @ 20:22:38
URL: http://betsky.blogg.se/
Postat av: mamma

Oj ,vad glad jag blir,älskar dej också.kram

2009-09-06 @ 00:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0