Junta

Jenny ringde till mej sent i går kväll, och påminde mej om att det var junta och det var min tur,  och det innebär jag gör middagen och dom andra kommer till mej, skitt det hade jag glömt, tur jag har Jenny ,hon kände nog på sej att jag hade glömt det.
Men det var bara det att jag hade kunder till kl 19.00 och det var då dom skulle komma ,hmm hur löser jag det här?
Tur man har en snäll karl som säger, ja men jag kan ju fara och handla och göra maten och Kevin skulle tända alla ljusen, å vad jag älskar mina killar, jag kom hem en minut i 7 en gäst hade redan kommit, sen kom dom andra och det löste sej till slutHär alla junta medlemmar. Det är kicki och Lena på övre kortet och Jenny och jag på nedre kortet , en gör mat ,en tar vin, och en tar sallad ,och den sista tar efterätt.Vi lägger 250 kr varje gång vi träffas och det är en gång i månaden.

Vi har sparat i hop 19000  kronor  och vi ska till Amsterdam i maj. Det ska bli skitkul, vi var till Paris för typ två år sedan och vi hade så kul.
God natt och sov gott kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0