Kyrkan

Hejsan svejsan!
Idag började jag jobba kl 08.00 Jag fick jag en lucka efter lunch , skynda mej att sträcka den, så jag var på en lång prommis med Kerstin.
Gick till graven  eller gravarna först Göran Rosengren, Saknar honom. sen gick jag till En jätte gammal kompis Eller kille  som jag var i hop med, då han och jag gick typ i 5 an,han var bara 16  dåhan dog i prostata canser .Tragiskt sen dog hans föräldrar i estonia. sen for jag till min famor och farfar Börje och greta. Min bästa farmor och farfar.

Och sen for jag till Kevins pappa Mats Och här har Kevin gjort en egen gravsten. Det gjorde han typ i femman, men den står kvar än. det kan jag inte fatta att jag har varit med om mi egen karl dör ofattbart.Och är finaste Kyrkan i stan.Visst det någon likhet. nu ska jag gå och ettikitera öl kom och hjälp oss om någon vill kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0