Missöden

Jag måste ju bara berätta om min kära sambo.
Eftersom jag höll reda på biljetter, pass, pengar mm ,
så fick min kära sambo ta min dator, det började med han glömde den då vi var på falmark ,vi hade gått genom säkerhetskontrollen, så då såg jag att han inte hade med den, oj då ,sa han   och hämtade den ,som tur var var den kvar.
Sen då vi landade i barcelona ,så stannade jag och kollade säterna , då ser jag att Per hade glömt börsen Oj då sa han.
Så jag trodde han skulle lära sej av dom misstagen, men ack nej.
På hemvägen så åt vi på skycity, och vem tror du glömmer datorn där jo Per.
Tur att han inte glömmer mej Hi Hi. Men annars var det en trevlig resa.
Kestin vart jätte glad då vi kom hem igår,
oj ,vad man fäster sig vid henne, det kommer bli tomt då hon ska tillbaka till hennes Matte, men vem vet hon kanske flyttar till oss på rikt eller vad tror du Lisette.  Längtar efter dej.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Okej, det var typ den värsta bilden på mig någonsin.



Men jag har inte tid att komma hem nu. I så fall få Kerran komma hit :D

2009-09-24 @ 01:03:21
URL: http://betsky.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihihih tur att han inte glömde sig själv någonstanns. Tur killarna har oss. Kram

2009-09-24 @ 21:16:47
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0