Hämta Per

Jag var och hämta Per kring 9 i morse.
Han började med att duscha,
sen sov vi en stund, han blir jätteslut av att bara duscha.
Men det är för han har så hög sänka jag tror den var på 180.
Men vi satt ute på altan en stund ,det var super skönt.
Klockan 3 så skjussade jag tillbaka honom.
Nu ha han sovit på lassa i 10 dagar.
så nu hoppas jag att han blir utskriven i morgon,
 Och sen kom Denise och Melker dom ville se Solna Aik - växsjö.
Men  vi har ju inte den kanalen ,så vi for upp till Putte och Ulla och såg den.
Och Solna Aik vann, och Putte glad.
för han är en sann Aikare.
Sen hem och bjöd Melker och Denise på mat Fläskottletter och potatis med brockoli.
mums filibabba.
Nä nu ska jag ut och gå med Kerstin,
kram på er.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Kul att ni kom förbi : )

2010-04-12 @ 06:29:14
Postat av: Marina

Tack för att vi fick komma:-)

2010-04-12 @ 19:39:56
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0