Per

Nä, nu är jag less nu vill jag att Per ska komma hem, jag ringde upp nyss, men dom höll på att ta prover så han skulle ringa sen. Tydligen var det inte bara lunghinneinflamation utan också blodförgifning, men han har inte fått alla svar på proverna som dom skickade till Umeå, hoppas dom kommer idag. Men blodtrycket är bra och sänkan börjar bli bättre , tydligen hade den varit uppe i 350 , det är mycke. Han och också svulle rätt mycke, så det är svårt att få ut blod till proverna, så dom sticker och sticker, så han är blå överallt, dom tar i magen, på fötterna, på handen och på armarna.Och så får han morfin så han slipper ha ont. Nu behöver han inte ha syrgas längre, men han har fått supapp,det är bara lite andningshjälp. Nä, nu får han ta och ringa, jag väntar ju. Idag ska jag och Kevin med flera börja städa ur gammelfarfar Eriks lägenhet, och se om han vill ha nått, kanske något kort av pappa, farfar,och Erik. Vi får väl se vad han vill ha. Igår ides jag inte göra mat , så jag Agnes och Kevin for på Tatung och åt, innan vi for upp på lassa.dom hade varit så snälla och hjälpt mej att ta ut alla tommflaskor, plastförpackningar, kartonger mm. Så jag tyckte att dom var värld lite restaurangbesök, och eftersom det inte vart Malå heller. Nä, nu måste jag ju gå ut med Kerstin , oj nu ringer han, och han sa att nu har dom dragit ner på morfinet, men provsvaren inte hade kommit.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas verkligen att han blir bättre snart. Fy vad obehagligt att bli så där jättesjuk!

2010-04-05 @ 10:46:01
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi åkte upp och gjorde Per sällskap en liten stund idag. Det var tårfyllda ögon, vår Per ska inte ligga på sjukhus. Kram

2010-04-05 @ 13:53:46
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Marina

Nä, han ska ju vara hemma med mej, påskhelgen vart inte som planerat:-( han är ju på bättringsvägen det är ju tur det.

2010-04-05 @ 23:19:18
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0