Shoppat

Man kan ju tro att jag har pippi på kameror,
jag var och köpte en idag.

En Sony
Och det är min bloggkamera,
liten och nätt som alltid ska vara me i min väska.
Men sen så köpte jag en sak till,
till sovrummet

En till Sony,
men en en  tv till sovrummet.
Melker och David var snälla och kom och hjälpte oss att få ner storklumpen som var där förut
Tack för det.
Melker och  Lisette  åt middag med oss,
tackos vart det,
 nä, jag skrev inte fel för Denise skulle träna och Lisette åt hemma för en gångs skull.
Och nu blir det en wallander,
 som henke kom med till Per på sjukhuset,
men som inte jag har sett.
Tack för vi har så goa vänner.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Goa vänner.....det är ni oxå! Kram på er

2010-04-19 @ 22:53:43
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0