Städa ur lägenheten

Igår  började jag med att gå en långprommis kl halv8 ,
 Kerstin var lite trött, men ut ville hon i allafall.
Jag rinde Per, han hade fått feber igen,
 men lät pigg i alla fall.
Klockan 13 00 träffades vi alla Mats syskon och jag och Kevin för att städa ur GammelEriks lägenhet.
Lite grejer tog vi med oss hem, men det finns mycke som man inte vill ha,
man har ju allt, så vi ska skänka bort massa saker till typ myrorna.
På eftertmiddagen for vi upp till Per, Jag Kevin och Agnes,
 han ville haen stor Loka och datorn så han kunde se Hockeyn.
Synd bara att dom losa på sadden.
Melker,Denise Åsa och Tomas kom och drack kaffe efter matchen
kul att dom kom förbi,
Inatt var jag själv i huset Felicia sov hos Krille och Agnes sov hos Maja,
och Kevin och Emil i husbilen.
Men jag hade ju Kerstin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0