Vilket väder

Igår var det väl inget vidare väder,på förmiddan,
men sen på kvällen så sprack det upp.
Jag och Kevin for till stan och åt med Jenny,s familj och Marka,s familj uppe på CK.
Sen for jag och Kevin vidare på Klipp1 och Micke kom dit så jag klippte och slingade dertas hår.
Jag fick inte sätta in bilder på dom så då låter jag bli.

Vi for upp till Per sedan och sänkan var för hög,
 men han hoppades att få komma hem på permis på söndan.
Idag vaknade jag typ halv 7, och vädret var kanon så jag  och Kerstin gick en långprommis.
Det var inte många ute , men vi träffade Denise ,
hon kom och cyklade, hon skulle på jobbet,
Fåglarna kvittrade och det var alldeles tyst, nästan inga bilar ute.

Och nu väntar jag bara på att PER ska ringa och säga ,kom och hämta mej.
OJ nu ringer det.
Det var Per , och han fick Permis till kl 3.
Nu måste jag dra....

 


Kommentarer
Postat av: Marre

Ha nu en jätte härlig dag tillsammans för det är ni verkligen värda! Kram på er / Marre.

2010-04-11 @ 09:13:01
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åå, så skönt att han äntligen får komma hem en stund. Synd bara att han inte kan njuta av det vackra vädret. Kram på er

2010-04-11 @ 09:55:47
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja ,det var skönt att han fick komma hem, men oj vad tiden gick fort, det var inge kul att skjussa tillbaka honom.

2010-04-11 @ 15:38:35
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0