Brolle

I fredags fick vi främmande av Melkers Pappa och hans tjej Åsa.
Vi bjöd dom på mat, dom skulle på Brolle,
 så vi kom på eller jag dit vill vi också.

Och hur gör man för att få tag på biljetter???
Jag och Leif for på coop och kolla om biljetter men nej vi fick inte tag på några,
så vi for hem och kolla på blocket, där fanns det 2 biljetter,
men dom fanns i ursviken ,
och vi som hade börjat dricka,
hmmmm hur gör vi nu?
Så jag sa, vi köper biljetterna om ni kommer med dom,
japp
dom komme me dom.
Så vi åt och sen skjussade Lisette oss upp på ladan till Brolle
Det var ju kul, snacka om att jag är impulsiv.

Efter Brolle så gick vi till Sonja och Hilding och fick vi grogg och wiskey,
medans vi väntade på taxi typ i 1 timme och 45 minuter,
det var ju inte bara vi som skulle ha taxi.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi helt rätt! Gillar när man kan vara lite impulsiv. Och jag vet att du är som jag. Kram

2010-02-21 @ 21:17:47
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0