Ledig idag

Gick in till stan idag för att träffa Kevin ,
han ville fara till körskolan och fråga när han skulle få ta Am körkort.

Och så hade jag ett kontraktskrivning med wella idag.
så det vart en timmas jobb.

Klockan två hade jag tid hos optikern,
och synen hade inte blivit sämre,
men hon tyckte att jag skulle börja använda glasögonen  mera,
Då jag sitter vid datorn och mobilen,
så jag får väl göra det då.
sen blev det att traska hemmåt i finvädret.
Tog fram Lax och kokade potatis och gjorde en god sås till


mums.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar lax.....synd bara att inte Henke gör det! Kram på er

2010-02-10 @ 21:58:55
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: salome

Mums, ha en trevlig alla hjärtans helg;)

2010-02-12 @ 06:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0