Begravning

Tänker på min vän Jenny som är på Åland ,
dom har varit och begravt hennes bror idag
Man kan inte fatta att det är sant,
Han var och firade midsommar med oss för några år sedan,
och nu finns han inte.
Mina tankar går mycket till Mats då det är någon mer ung som dör,
ni som inte vet så är det Kevins Pappa , han dog i en Lavinolycka i fjällen,
det är snart 9 år sedan.
Men jag tänker ofta på den hemska situationen,
Han satt fast i snön 2 meter långt ner, man sitter som fast i ett betongblock,
och kan bara invänta att dö, fy va hemskt.
undra vad han han tänka?? det får jag ju aldrig veta ,
jag brukar se på tv  om lavin olycker,
det är så hemskt, men ändå vill jag se.
Jag brukar läsa mina barns bloggar och nån gång om sänder dyker Matte upp i deras tankar.
dom saknar  honom.
Idag så klippte jag Ingrid hon förlorade sin son  Marcus ute på kåge fjärden för 2 år sedan,
Just den 20 januari den dag vi förlorade Mats.
  Vi födde våra barn på samma dag min Denise och hennes Macus  11 januari -90.
Så passa er alla man ska inte vara ute med skotrar den 20 januari.
Det verkar inge bra.
Sköt om er alla,
 och Jenny jag tänker på dej.
Kramizar

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kunde inte hålla bort mina tårar när jag läste ditt inlägg. Tack för att du tänker på mig. Det har varit jätte jobbig dagar. Det är så ofattbart än. Den midsommaren hos er skrev han om i sin dagbok. Han skrev att det var den bästa midsommaren han hade varit med om, han var så glad över att bli bjuden till er. Vilka hos människor ni var. Han ville så gärna göra om det.......om jag hade vetat det i somras hade jag sett till att han var med igen. Och jag vet att ni inte hade haft något emot det. För ni är underbara vänner som jag ALDRIG vill förlora. Tack ännu en gång för att du har tänkt på mig och min bror ihelgen. Nu orkar jag inte med mer begravningar. Och på tal om Mats, jag tänker och pratar ofta om honom med. För så länge vi minns dom, så länge "lever" dom. Stor kram vännen min

2010-01-16 @ 16:51:48
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det ska stå vilka goa ( inte hos) människor ni var.

2010-01-16 @ 16:53:50
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0