ensam

Jag vart inte ensam i sängen i natt,
det kom  hem en som vart glad att hon fick sova i en skön säng.
för hon har en viksäng nere i källarn om hon sover hemma och alla är hemma.
så hon höll mej vaken länge,
men det gör inge ,det är kul att ha lite mamma och dotter prat.
Det är min älsta dotter Lisette som jag pratar om.
Jag är så glad att hon är hemma,
 för hon kan inte riktigt vara still,
hon är lte rastlös, undra vem hon är släkt me?
Nu har jag jobbat tre långa dagar så idag slutar jag kring ett ,
och i morgon börjar jag inte förän 1 ,
jag hoppas att det blir någon tjejlunch.
Nä ,nu ska jag börja traska i väg mot jobbet.
jobba en stund och
sen till mormor och hämta Kerstin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0