Mys

Igår var vi och såg en match  på Sunnanå cupen,
Agnes stod i mål.
Hon är jätte duktig i mål,  ja även som ute spelare.
Kevin vart sjuk  idag ,
hög feber och då han får för hög feber då börjar han spy,
så man måste ge honom Ipren typ var 5 timme ,
för att hålla tempen nere.
 Sen var vi hemma och åt gott och myste.
Idag vaknade jag och tittade upp i taket där stod det 27.9 grader kallt brrrr.
Idag måste jag ut för jag jobbar på eftermiddagen.

Ock Kerstin måste ju ut men det blir snabbt ,
hon vill inte vara ute så länge.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon är ju så otroligt söt Kerstin! Men i dag är jag glad att vi bara har en liten kanin till husdjur:)

2010-01-07 @ 20:47:24
URL: http://blondinmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0