Ögat

Vaknade i går morse av att det bultade under ögat,
Så kl halv 8 ringde jag sjukvårdsupplysningen,
hon fixade en tid på ögon åt mej, och tur som det va fick jag en tid på lunchen,
Jag hade regnbågsinflamation i ögat,
 så jag ska droppa 10 gånger per dag i över 3 veckor.
Då jag var på akuten i söndags sa dom att det var en hornhinneinflamation,
hur ska dom ha det?
 så då skulle jag smörja med en salva morgon och kväll,
men nu måste jag kassta bort den för jag skulla absolut inte använda den.
hur tänker dom då?????  
 Tänk dom som nästan lever på existensminium ska dom behöva betala för att läkarna säger fel???
Nä nu ska jag sluta klaga
I går kväll hade vi främmande,
Putte oc Ulla, dom hade sin 3 åriga bröllopsdag
Grattis till er.


Det vart lite folk alla våra barn var hemma utom Lisette ink Melker och Krille, och Putte och Ulla hade Isak och Moa med sej.
Vi såg två hockeymatcher.
Tack för en trevlig kväll-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0