Ögon doktorn

Nu ska jag bara droppa 4 gånger per dag,
 och nästa vecka 3 gånger per dag,
och veckan efter 2 gånger per dag och sista veckan 1 gång per dag.
inte så lätt att hålla reda på alla droppar.
Ni som inte vet så har jag får regnbågsinflamation i ögat.

Vilket väder jag gick upp på lassa och gick sen ner på stan,
det kändes som våren var på väg sol och 1+.
Då jag kom hem efter stängning så hade Per gjort en älg stek ,
som vi hade fått av Sonja och Hilding.
Den som spar han har, köttet kvar.
Super god och mör.
Hasse och Magda kom och hälsade på , vi såg lite kort och video film från thailand.
vi såg den som vi var med Jenny och Henke.
hoppas att dom följer oss någon till gång.
Nu är det natter så god natt på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå där lilla vän...........vi ska ju till kroatien. Det har du och Henke lovat ;-) kram

2010-01-13 @ 17:08:29
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Marina

Oj då , det har jag glömt:-)

2010-01-13 @ 19:09:50
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0