Sundsvall

På lördagsmorgon for vi med bilen mot Sundsvall,
Jag hade fortfarande huvudvärk,  jag tänkte stanna hemma,
men hoppas på att det skulle gå över.
Jag sov nog nästan hela resan, var nog inte så trevlig med Per.
Men jag kunde inte se på vägen, för jag hade så ont.
Men huvudvärken gick över, då vi kommit fram och fick vila lite till.

Så vi gick ner till Jenny och Henke och Per och Marika,
Tjejerna visste inte att vi var i Sundsvall så vi knackade på dörren,
och dom vart överaskade att vi också var me.

Och så for vi  på hockey och såg SAIK vinna över TIMRÅ.
Det var kul att  dom vann, men mindre kul att Melker skadade knäet,
Men tydligen gick det bättre än dom trodde.




Jätte trevlig helg med jätte trevliga vänner.
Dagen efter for Per till Gävle och skulle kolla lite jobb,
och jag fick åka med dom andra till Ikea,
Jag shoppade lite grejer till våran toa ,som inte är klar än,
hoppas dom börjar med den i veckan.
och lite ljus ,glas,  mm
alltid lika roligt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusen tusen tack för en underbar helg med er underbara vänner. Hoppas det blir snart igen.....det är vi värda. Kram

2010-01-25 @ 21:07:54
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Marika

Ja, vilken trevlig helg vi fick! Vinst, shopping och ett mycket trevligt sällskap:)

Ha det gott!

/ Marre.

2010-01-25 @ 22:05:54
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Marina

Självklart är vi världa mycke:-)Ja vilken härlig helg vi fick.kram till er.

2010-01-26 @ 07:33:20
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0