Marina och Bennet

Nu har Stockholmarna kommit och vi är bjuden på
smörgåstårta hos bullen, hur gör vi nu???
jo jag ringer min Mamma och frågar om hon kan bjuda dom på middag,
och det kunde hon så vi gick med dom till mormor och sen for vi till Bullen,
Det var mycke folk där.
På vägen hem så for vi förbi och dom skulle komma snart.
Så då vart det lite Texas,
2 omgångar och då han klockan  bli halv2.
Och  idag har vi varit och käkat Ombord i Skellefteåhamn.
god mat och havet bredvid, kan rekomendera.
sedan hem och sola ,det var så varmt att det vart vatten krig mellan jag och Kevin.
Sen så hade Bennet och Marina bjudit min Mamma och Malke på middag hos oss, ja även jag Per Kevin Melker Denise Micke och Emil.
Sedan vart det Tennis tunering, Melker vann ju så klart, och Per god tvåa.
Och sen vart det Texas och nu åkte jag ut så jag passar på att blogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0