Torsdag och firmafest

Här bjöds det på Klipp1 öl, drinkar och cider
det kändes i kroppen att vi hade kul,
lite bakis var jag nog, måste jag erkänna.
jag skulle ju följa med ut på fredag,
för dom skulle ju ha party för bullen,
men jag kände inte riktigt för det.
så Per for ut själv.
Idag Lördag skulle jag springa ner i källaren ,
då var det massa vatten på golvet skitt sa jag till mej själv,
sen skrek jag på Per.
Det hade blivit stopp i avloppet,
Per försökte fixa det i några timmar ,
men han gav upp.
så han ringde Larmcentralen ,
så det kom en spolbil och fixade det.
Skönt, man är så hjälpllös utan vatten och avlopp.
Sen vart det grillning,och sen vart Per lat och jag skulle nog kunna ta en festival kväll igen ,
för man har ju så kul där,
Men i morgon får vi främmande från Stockolm,
så då blir det lite texas och kanske någon öl och slush,
är det nån som vill komma och spela med oss kanske , så hör av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0