Grattis Sonja

Grattis Sonja som fyller år idag,

jag försökte ringa ,men inget svar.
Hoppas du fick en fin födelsedag.

Jag har ju inte berättat vad jag har gjort i veckan,
Vi har skottat av garagetaket typ 1,5 meter snö var det på taket.
Jag har jobbat rätt mycke, eftersom vi ska fara snart.
Vi har haft junta hos mej



Kicki var inte me, så vi hade en ständ in, hi,hi

Sen har vi varit och sett Agnes utan för skolan och dom hade byggt en snöscen,
dom sjöng och spela teater, dom var jätte duktiga



Idag vart det  kaos på Klipp1,
det hade blivit en vattenläcka utanför Klipp1,
hela gatan hade inget vatten -
skit, vi vart utan vatten ända fram till lunch,
färgkunderna fick vi ringa återbud och dom sóm skulle klippa sej,
fick tvätta håret före dom kom.

Och i morgon ska jag fara på fotokurs,
på e4an.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0