Nu är jag tillbaka

Jag blir så iriterad över resedagboken, det går nästan aldrig komma sej in eller ladda upp kort.så då börjar jag om att blogga redan nu. En liten sammanfattning. Vi började vår resa med att träffa Camilla och Johan på kho Lanta umgicks med dom i 4 dagar ,4 roliga dagar vi han prata mycket, på jobbet hinner vi inte. Vi var ut på en 4 öars tripp och snorklade och så for vi in i en grotta 80 meter in ,det var kanska läbbigt för det var kolsvart , men ledaren hade en ficklampa, man kände någonting mellan fingrarna då vi simmade, det var glasmanetbäbisar lite geggigt mellan fingrarna, men dom var inte farliga. Då vi kom längst in var det en sandstrand och 100 meters klipper så man tog sej inte upp, utan det var bara att simma tillbaka, men häfftigt var det. Vi tatuerade oss även på koh Lanta både Camilla jag och Per. Bilder kommer då vi kommer hem. Efter fjärde dagen så for Camilla och Johan hem och jag och Per for på phi phi öarna där sofftade vi och strosade vi i två dagar. 6 dagen for vi till en ö som heter Raya Island en häfftigt liten ö på 3•3 km sanden var vit och kändes som potatis mjöl, och vattnet alldeles klart, där hyrde vi moppe, för där fanns inga bilar, vi såg vattenbufflar en stor varan och och en havörn som hade en egen solstol han var inte rädd för mäniskor inte. 8 dagen for vi på Kata och vad träffar vi på stranden först en kund åt mej och sedan en annan frisör från stan. Världen är bra liten. 10 dagen träffar vi ett par från Gävle som vi var ut och åt med jättetrevliga. Ja, det var en samanfattning. Kramar från ett varmt Thailand Idag har det varit 40 grader i skuggan phu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åå äntligen är du tillbaka på bloggen. Det låter som en helt underbar resa, så härligt. Kram på er från Jenny och Henke

2010-03-20 @ 00:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0