Hårvisning i boden


Vi på klipp1 har varit på hårvisning i boden.
Jättekul.
Min vän Jenny Andersson hade jag äran att bjuda me.
Och jag tror att även hon hade jättekul.
På dagen började det med en föreläsare som hette Mia Borgernäs,
Hon var jätte duktig.
Det handlade mycket om hur man tog emot kunder på bästa sätt.
Efter det vart det en Tony end guy visning,
och sedan middag med Wallmans ,
kvällen gick så fort att vi hann inte me att dom stängde,
utan dom kom och sa till oss att nu stände dom ,okey
Nere i lobbyn vart vi bjudna på efter fest,
där var alla från Loreal, och sångarna från wallmans mm
Sedan vart det huvudkudden kl halv 4.
På fredagen så bjöd vi hitt Jenny och Henke med familj på grillat,
och mjuktennis turnering.
Och Mamma och Malkoholm var och satt blommor  hos oss,
Man tackar för det,



Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart att jag hade kul och trevligt. Tusen tusen tack för att jag fick följa med er. Många kramar till er alla.

2010-05-25 @ 20:39:06
Postat av: Sara

Skulle vara kul om du hade fler bilder från visningen, eller fler bilder på modellerna. Är väl ganska nyfiken hur man såg ut.



Mvh, en av modellerna

2010-06-03 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0