Tjaba

Jag har legat lite lågt när det gäller bloggandet,
det har ju varit så bra väder.
Vi har eller Per och Micke har satt upp staket,
Åsa och Tomas kom och hälsade på oss och tur var väl det,
för Per och Micke satte pålar i marken till staketet,
 och då kom Kevin ut och sa att tvn börjader flimmra oj då skrattade Per och Micke ,
dom hade ju grävt av en kabel,
och Tomas är ju elektriker så han fixade ju det där.
Tack för det.
Melker och Denise kom och solade med oss medan killarna jobbade.
 Det var ju synd att Denise  missade middagen för att hon skulle jobba,
men Melker stannade och grilla med oss,
och sen vart det mjuktennis tunering.

så nu kan Kerstin kan vara ute på baksidan utan att smita ,
för nu vart staketet klart

Och så har vi varit på party,

Det här är Melkers mamma och Tomas



Vi spelade ett spel,kul var det
men jag kommer inte ihåg vad det heter.

Jättetrevlig kväll ,vi gammeln får festa med våra ungdommar,
riktigt kul
Nästa helg får jag också parta med Denise för då ska vi på kurs till Boden.
tjo ho va kul!

I morse for vi ut och cyklade  med Kerstin,
vi hamnade hos Jenny och Henke och fick frukost där ,
så det fick bli dubbla.
Sen var Mamma och Malkholm här och grillade med oss.
 Oj, jag måste ut i garaget och måla ett till varv på dörrarna,
så dom blir klara.
Tjingeling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0