Länge sen nu

Oj, det var längesen jag blogga nu, jag vet inte var jag ska börja,
jag har inga bilder  för jag sitter på jobbet,
men jag får väl tjuva av andra.
Vi hade firma fest hos oss den  13 november.

På dagen spelade vi laserdone och sen for vi hem till oss och åt
från Tyske kocken.
Det var super kil att alla våra anställda med respektive var me!

Sedan hittade jag några bilder då vi bjöd Jenny och Henke på en tre rätters!


Dom kommer alltid med något kul till oss,
i det här pkt var det en rattmuff,
jag hade sagt att våran ratt var så kall och det kommer dom ihåg!
Helt otroligt,

Killarna for ut i garaget och vi drack irish coffe,
vi drack även upp deras, Hi,hi.
Men dom fick en då dom kom in.

Nu kommer min kund gunhild det är Pers mormor så nu blir det jobb






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0