Stockholm

Ifredags åkte vi med morgonflyget till Stockholm, med Jenny och Henke.
Jag och Jenny hade ju fått det i present av våra karlar, en morsdagspresent,
hur tänkte dom då?
vi är väl inte deras mammor!!!!
men det sa vi inte utan vi tacka och tog emot.
På fredag for vi och åt lunch på en resturang som låg 200 meter från min faster.
Jag ringde min faster och frågade henne om hon ville komma ner och ta en öl ,
men hon sa kom upp så ska ni få en gin och tonic
så vi for upp en snabbsväng till henne före våran shopping.
Restaurangen heter
Non solo, det var grymt god mat där.
Jenny och Henke bjöd oss på lunchen där
Tack , ni är ju för gulliga,( vi ska bjuda igen)
Sedan for vi ut och shoppa jag och Jenny och killarna for på öl och whiskey mässan.
Jag härmade Jenny och köpte lika dana skor som henne,
Dom var ju så snygga!
ett halsband ett till par skor och så ett par taits.
Sedan for vi på Mammas end Tappas och åt även där var det supergod mat.
Sedan for vi hem på hotellet.
På lördag kvällen for vi till en restaurang som heter Texas, även där var det god mat.
efter det så for vi och såg Magnus Ugglas revy.
Den var jättebra, det var längesedan jag skrattade så mycket.
En jätte kul helg med fina  och helgoa vänner.
Tack för en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusen tack för en underbart trevlig helg med er. Hoppas att vi snart kan göra om det igen. Kram på er

2010-10-04 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0