Bröllopsfest

I  fredags så for jag och Denise och shoppa efter jobbet,
det var kvällsöppet som tur var,
Vi skulle ju på bröllopsfest och jag hade inga kläder!!!!
Vi gick på MQ där hittade jag klänningen,
och sen en kavaj.
Då jag kom hem c,a halv 8 så hade mina killar gjort plankstek,
mums så gott,
Tänk vilka underbara killar jag har.
Lördag
Klockan 13,00 skjutsade Per mej och hämtade Jenny och sen på salongen,
och färga klippte sminka och sen  jag gjorde henne till brud,
Vi for sedan till rum för resande,
och där vart det bröllopsfest,
med ett fejkbröllop,
(vi fick ju inte vara med, dom gifte ju sej på Rhodos i smyg)
Och det vart en sång som vi hade skrivit till brudparet.
Och sen jättegod mat förätt, varmrätt, och efterätt.
Lekar vart det också
En jätte trevlig fest,
Tack för att vi fick komma.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusen tack för att du gjorde mig så fin inför kvällen. Du är så underbart snäll. Tusen tack även till dig och Per för att ni ville dela vår dag tillsammans med oss. Många lyckliga kramar till er båda.

2010-09-27 @ 23:03:11
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: betty

ja ni ser ut att ha haft en trevlig afton på festen å grattis till de som gifte sig..

2010-09-28 @ 10:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0