Överraskad

I helgen skulle vi inte göra så mycket , utan bara fixa lite smågrejer , eftersom vi blir en till i familjen, det känns jättekul , vi längtar så.
Började dagen med att ta en långprommis i det soliga vädret, sedan då vi kom hem fick jag ett sms av ett okänt nr, jag skulle vara klar klockan 13,45 och stå på bron.
Då kom en Taxi och hämtade mej, i den satt Skruttan , Magda och Lena och dom körde mej till bichops och där var Camilla, Kicki, och så kom Ammal , jätte kul.
Där åt vi och drack Kallholmens öl.
Då vi var klar där, for vi på Klipp1 och Jenny från Hufusaken kom och sminkade mej , hon är så duktig.
Och Camilla fixade håret på mej, oj vad kul och skönt att få vara kund själv. sedan vart det lite magdans och så fick jag lite smått och gott.
Typ 18.00 kom Magdas Ida Och hämtade jag och Magda och skjutsade oss till Kallholmen.
Och där var Jenny som också vart firad pluss alla våra kära vänner vi hade en jättetrevlig kväll .
TACK alla inblandade för allt, ni är GULD världa , puss på Er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0